Säterdalen

I tisdags åkte vi till kupolen och shoppade lite. Mötte upp Viktoria och Felicia där så de åkte med oss hem sedan. På vägen hem mötte vi upp Enoksson vid säterdalen på bilträffen. Kollade lite bilar och lekte lite innan vi åkte hemåt igen. 

Igår sov Amanda och Lovisa hos oss. Amanda och jag satt uppe till kl 5.00 och kollade resor, oftast billigare resor på natten därav den sena kvällen. Tillslut hittade vi vår resa och den är bokad!! I början av september åker vi till Kreta Jag, Mattias, Thilo och Amanda. 


En trött mamma och en trött Thilo här ovan. 

Idag har vi vart till mammas café på bilträff. Nu ska jag lägga mig, äntligen är jag ikapp med bloggen också. Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0